Критерії оцінювання рівня знань студентів

За всіма дисциплінами навчального плану та за формами контролю знань   розроблені відповідні критерії оцінок, які враховують специфіку кожної   дисципліни та форму контролю. Відповідно до традиційної  національної  шкали  оцінювання  знань розроблено критерії оцінок "відмінно", "добре", "задовільно", незадовільно" для оцінювання відповідей студентів в усній формі, письмового опитування та виконання тестових завдань. Критерії оцінювання є складовою частиною робочої навчальної програми дисципліни і доводяться до відома студентів до початку вивчення дисципліни.

Критерії системи оцінювання якості навчання враховують 3 основні компоненти: рівень знань, навички самостійної роботи, вміння застосувати знання на практиці.

При оцінюванні рівня знань береться до уваги:

- глибина і міцність знань;

- рівень мислення;

- вміння синтезувати знання по окремих темах;

- вміння складати розгорнутий план відповіді;

- вміння давати точні формулювання;

- вміння правильно користуватись понятійним апаратом;

- культура відповіді (грамотність, логічність і послідовність викладу) тощо.

При оцінюванні навичок самостійної роботи береться до уваги:

- навички пошуку необхідної літератури;

- орієнтація в потоці інформації по обраній спеціальності;

- навички ведення записів складання простого і розгорнутого плану, конспекту, реферату, виступу, а також навички науково-пошукової роботи.

При оцінюванні вміння застосувати знання на практиці береться до уваги:

- реалізація знань на практичних, семінарських заняттях;

- виконання індивідуальних завдань під час проходження практики.

 

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВ

з дисциплін навчального плану за спеціальністю

5.09010303 «Зелене будівнийтво і садово-паркове господарство» 

Білгород-Дністровського державного аграрного технікуму

 

Перевірка та оцінювання знань студентів з дисциплін навчального плану за спеціальністю може проводитися декількома методами:

§  з використанням поточних тематичних тестів;

§  на основі поточних блочно-модульних тестів;

§  проведенням підсумкових письмових контрольних робіт;

§  у процесі заліків з усього курсу;

§  проведенням письмового або усного екзамену  з усього курсу.

 

При проведенні поточного і підсумкового тестування визначається рівень знань студентів з теоретичних питань курсу. Мінімальна кількість правильних відповідей студента на тестове завдання курсу, що дозволяє оцінити результати тестування позитивно (тобто «Задовільно» або «Зараховано»), має бути більше 60% від загальної кількості запитань тестового завдання.

Проведення заліків передбачає оцінку знань студентів за двобальною системою – «Зараховано» та «Не зараховано». При цьому оцінка «Зараховано» ставиться у випадку, коли студент у певному обсязі засвоїв навчальний матеріал, вміє виконувати практичні завдання, але допускається незначних помилок у формулюванні термінів, категорій, у розрахунках при пов’язанні практичних завдань.

Оцінка «Незадовільно» ставиться у випадку, коли студент засвоїв навчальний матеріал не у повному обсязі або не засвоїв взагалі, допускається принципових помилок у відповідях на запитання, грубих помилок у розрахунках.

Результати екзаменів можуть бути оцінені за чотирьохбальною системою: «Відмінно», «Добре», «Задовільно», «Незадовільно».

Оцінка «Відмінно» ставиться у випадках, коли студент має систематичні та глибокі знання навчального матеріалу, вміє без помилок виконувати практичні завдання, передбачені програмою курсу, засвоїв основну та ознайомився із додатковою літературою, викладає матеріал у логічній послідовності, робить узагальнення і висновки, наводить практичні приклади у контексті тематичного теоретичного матеріалу.

Оцінка «Добре» ставиться, якщо студент повністю засвоїв навчальний матеріал, знає основну літературу, вміє виконувати практичні завдання, викладає матеріал у логічній послідовності, робить певні узагальнення і висновки, але не наводить практичних прикладів у контексті тематичного теоретичного матеріалу або допускається незначних помилок у розрахунках при розв’язанні практичних завдань.

Оцінка «Задовільно» ставиться у випадках, коли студент засвоїв матеріал не у повному обсязі, дає не повну відповідь на поставлене запитання, допускається грубих помилок у розрахунках при розв’язанні практичного завдання.

Оцінка «Незадовільно» ставиться студентові, який не засвоїв навчальний матеріал, дає неправильні відповіді на поставлені запитання, не вміє або не правильно виконує розрахунки при розв’язанні практичних завдань.

Крім того враховується активність студента впродовж семестру при вивчені даної дисципліни (робота на практичних, семінарських та лабораторних заняттях).