ТЕМА: РОДИНА РОЗОВІ.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА. Rozanov family.
ПЛАН
ВІДКРИТОГО БІНАРНОГО ЗАНЯТТЯ
З ДИСЦИПЛІН « КВІТНИКАРСТВО» ТА «АНГЛІЙСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ»
ТЕМА: РОДИНА РОЗОВІ.ЗАГАЛЬНА
ХАРАКТЕРИСТИКА. Rozanov family Rose
2 години
ТИП ЗАНЯТТЯ : бінарне
МЕТА МЕТОДИЧНА: методика проведення відкритого бінарного заняття з дисциплін: Квітникарство,Англійська мова за професійним спрямуванням.
навчальна мета: Розвинути практичні навички студентів по визначенню фізичних властивостей мінералів, їхньої діагностики, та впливу розглянути класифікацію квітів родини розові, особливості вирощування та умови використання в ландшафтному дизайні, характеристику, удосконалювати мовну та мовленнєву компетенцію студентів, підвищення ефективність засвоєння необхідних знань з теми, формувати впевненість студентів,систематизувати навички за темою заняття.
МЕТА ВИХОВНА: формувати та розвивати професійні якості техніка - озеленювача, вміння працювати в групі, виховувати естетичні смаки.
МЕТОДИ навчання: робота в групах, бесіда, демонстрація слайдів, фронтальне опитування, розв’язування кросвордів, тестування.
МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ´ЯЗКИ: англійська мова за професійним спрямуванням, ботаніка, географія, ландшафтний дизайн та архітектура,
ОБЛАДНАННЯ: мультимедійна установка,плакати, живі квіти, роздатковий матеріал (картки, підручники, тестові завдання) .
СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ
І. Організаційна частина. - 2 хв.
ІІ. Актуалізація опорних знань студентів - 4 хв.
До якої групи по терміну життя відносяться троянди?
Назвіть будову квітки.
Мотивація знань студентів - 4 хв.
Значення родини розові в квітникарстві та озелененні, застосування їх в практичній діяльності.
ІІІ. Робота в групах – 40 хв.
Завдання №1 (пояснення завдання викладачем дисципліни «Квітникарство»)
Загальна хар-ка (демонстрація відеороликів) - 15 хв.
Зовнішній вигляд;
Будова;
Розмноження;
Використання троянд в озелененні
Завдання№2 . (пояснення завдання викладачем дисципліни «Англійська мова за п/с»)
Загальна характеристика троянд англійською мовою – 10хв.
Завдання№3. (пояснення завдання викладачем дисципліни «Англійська мова за п/с»)
ІV.Назвати фактори зовнішнього середовища рослин англійською мовою –10 хв.
V Закріплення та перевірка знань 20 хв.
V І . Розв’язанні ребусів та кросвордів на англійській мові 10 хв.
V ІІ Виконання тестових завдань 10хв.
VІІІ. Підсумки заняття 10 хв
Домашнє завдання.